Волинська Мала академія наук: версія для друку

ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

Р е з у л ь т а т и соціологічного опитування учасників Всеукраїнського семінару-практикуму директорів обласних Малих академій наук : Волинська обласна Мала академія наук
Р е з у л ь т а т и соціологічного опитування учасників Всеукраїнського семінару-практикуму директорів обласних Малих академій наук

Дата проведення: 21 вересня 2007 року.

Всього учасників: 14 чоловік.

Мета опитування:Анкетування проводилось з метою виявлення деяких статистичних даних про учасників Всеукраїнського семінару, їхньої думки про рівень організації та проведення семінару-практикуму, тощо.Анкетування проводилось з метою виявлення деяких статистичних даних про учасників Всеукраїнського семінару, їхньої думки про рівень організації та проведення семінару-практикуму, тощо.

Анкетою було передбачено 8 запитань.

У опитуванні брали участь 14 респондентів.

Місце роботи учасників семінару:

 територіальне відділення МАН - 21,4 % опитуваних;  структурний підрозділ позашкільного закладу – 35,7 % опитуваних;  обласна МАН – 21,5 % ;  головне управління освіти і науки – 7,2 % . Серед учасників семінару:  директори – 21,4%;  заступники директора – 28,5%;  методисти – 42,8 %;  завідувач центру роботи з обдарованими дітьми – 7,2%;  керівник гуртка – 7,2%. Під час проведення семінару-практикуму учасникам найбільше сподобалось:  науково-методичне забезпечення семінару;  оперативність, послідовність та максимальний виклад інформації;  виховна та просвітницька робота ВО МАН;  відпочинково-пізнавальна програма;  науковий підхід в організації роботи МАН;  глибоке, змістовне насичення програми семінару;  широке представлення системи роботи МАН на рівні наукових товариств, міських та районних філій;  спілкування з колегами;  співпраця ВО МАН з ВНЗ.

На запитання що не сподобалось під час семінару - 70 % опитуваних не визначились з відповіддю або ж зазначили, що такого немає. У зв’язку з високою насиченістю програми семінару-практикуму мало часу було відведено для спілкування з методистами ВО МАН, учнівською молоддю, керівниками секцій, що не сподобалось 30 % респондентів.

Учасники семінару зазначили, що варто було б програмою семінару-практикуму передбачити більше часу для роботи у методичному центрі ВО МАН, та окрім роздрукованих методичних матеріалів доречним був би ще й електронний варіант.

Варто зазначити, що 70 % опитуваних акцентували, що програма повністю розкриває тему семінару-практикуму, а серед питань, які можна було б висвітлити детальніше виділили наступні:

- організаційно-технічні засади діяльності МАН;

- дистанційна освіта у ВО МАН.

Опитуваним було запропоновано оцінити рівень проведення семінару-практикуму за 5-ти бальною системою.

Бали Доступність Науковість Інформативність Практичне значення
5 92% 92% 78,5% 100%
4 7,1% 7,1% 14,2% -
3 - - 7,1% -
Висновок

Отже, з метою виявлення деяких статистичних даних про учасників Всеукраїнського семінару, їхньої думки про рівень організації та проведення семінару-практикуму, науково-методологічною лабораторією було проведено анкетування учасників семінару.

У опитуванні брали участь всього 14 чоловік.

На семінар прибули - директори – 21,4%, заступники директора – 28,5%, методисти відділів МАН – 42,8 %, завідувач центру роботи з обдарованими дітьми – 7,2%, керівник гуртка – 7,2%. Під час проведення семінару-практикуму учасникам найбільше сподобалось - науково-методичне забезпечення семінару, оперативність, послідовність та максимальний виклад інформації, відпочинково-пізнавальна програма, науковий підхід в організації роботи МАН, спілкування з колегами, тощо. На запитання що не сподобалось під час семінару - 70 % опитуваних не визначились з відповіддю або ж зазначили, що такого немає. Програмою семінару-практикуму варто було передбачити більше часу для роботи у методичному центрі ВО МАН. На думку 70 % програма повністю розкриває тему семінару-практикуму. Рівень проведення семінару-практикуму опитуваними оцінений переважно високими балами (5 і 4 по 5 –ти бальній системі).