Дата проведення: 21 вересня 2007 року.
Всього учасників: 14 чоловік.
Мета опитування:Анкетування проводилось з метою виявлення деяких статистичних даних про учасників Всеукраїнського семінару, їхньої думки про рівень організації та проведення семінару-практикуму, тощо.Анкетування проводилось з метою виявлення деяких статистичних даних про учасників Всеукраїнського семінару, їхньої думки про рівень організації та проведення семінару-практикуму, тощо.
Анкетою було передбачено 8 запитань.
У опитуванні брали участь 14 респондентів.
Місце роботи учасників семінару:
територіальне відділення МАН - 21,4 % опитуваних;
структурний підрозділ позашкільного закладу – 35,7 % опитуваних;
обласна МАН – 21,5 % ;
головне управління освіти і науки – 7,2 % .
Серед учасників семінару:
директори – 21,4%;
заступники директора – 28,5%;
методисти – 42,8 %;
завідувач центру роботи з обдарованими дітьми – 7,2%;
керівник гуртка – 7,2%.
Під час проведення семінару-практикуму учасникам найбільше сподобалось:
науково-методичне забезпечення семінару;
оперативність, послідовність та максимальний виклад інформації;
виховна та просвітницька робота ВО МАН;
відпочинково-пізнавальна програма;
науковий підхід в організації роботи МАН;
глибоке, змістовне насичення програми семінару;
широке представлення системи роботи МАН на рівні наукових товариств, міських та районних філій;
спілкування з колегами;
співпраця ВО МАН з ВНЗ.
На запитання що не сподобалось під час семінару - 70 % опитуваних не
визначились з відповіддю або ж зазначили, що такого немає. У зв’язку з високою насиченістю програми семінару-практикуму мало часу було відведено для спілкування з методистами ВО МАН, учнівською молоддю, керівниками секцій, що не сподобалось 30 % респондентів.
Учасники семінару зазначили, що варто було б програмою семінару-практикуму передбачити більше часу для роботи у методичному центрі ВО МАН, та окрім роздрукованих методичних матеріалів доречним був би ще й електронний варіант.
Варто зазначити, що 70 % опитуваних акцентували, що програма повністю розкриває тему семінару-практикуму, а серед питань, які можна було б висвітлити детальніше виділили наступні:
- організаційно-технічні засади діяльності МАН;
- дистанційна освіта у ВО МАН.
Опитуваним було запропоновано оцінити рівень проведення семінару-практикуму за 5-ти бальною системою.
|