Знання та наполегливість – традиція перемагати
Природа – єдина книга, кожна сторінка
якої сповнена глибокого змісту
Й. Гете
4-6 квітня 2017 року в м. Києві відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук у відділенні екології та аграрних наук.
Понад півтори сотні учасників з різних куточків України змагалися за звання кращих знавців екології та аграрних наук.
Шість волинських школярів вибороли честь представляти область на всеукраїнському рівні у шести секціях. Перед конкурсантами стояло нелегке завдання – продемонструвати не просто знання, а проявити весь хист як науковця, впевнено відстояти позицію, зазначену у науковій роботі, витримати шквал запитань від журі та конкурентів. Проте основним залишалося вірити у власні сили.
Після годин очікування - оголошення результатів: шість із шести! Усі учасники відділення із Волині стали переможцями.
ІІ місце здобули:
|
Кравченко Назарій, учень 11 класу комунального закладу «Луцька гімназія № 21 імені Михайла Кравчука Луцької міської ради Волинської області» (секція ветеринарії та зоотехнії); |
|
Тимчій Анна, учениця 10 класу комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (секція лісознавства). |
ІІІ місце зайняли:
|
Цимбалюк Анастасія, учениця 11 класу комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» (секція агрономія); |
|
Чижик Юлія, учениця 11 класу комунального закладу «Луцька гімназія № 21 імені Михайла Кравчука Луцької міської ради Волинської області» (секція селекції та генетики); |
|
Бірук Анна, учениця 10 класу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-ліцей» № 1 імені Є. Шабліовського м. Каменя-Каширського (секція екології); |
|
Коломиєць Уляна, учениця 10 класу комунального закладу «Луцька гімназія № 21 імені Михайла Кравчука Луцької міської ради Волинської області» (секція охорони довкілля та раціонального природокористування). |
Вітаємо переможців! Бажаємо юним екологам та аграріям подальшої самореалізації, можливості відкрити нові грані таланту, продовжувати займатись наукою, адже така талановита молодь здатна змінити світ на краще!
|