:

̲

:

Впродовж 16 – 20 жовтня на базі MANLAB.CAMP Малої Академії Наук відбувся 3-й етап ІІІ-ї Школи громадянської і волонтерської участі та патріотичного виховання «Агенти змін»!

На цьому етапі школи учасники мали змогу поділитися власними результатами та презентувати свої проекти, над якими працювали та втілювали протягом літа. Учасники школи від Волинської області: Романюк Анна, Співаченко Іванна також вчилися креативному мисленню, брали участь у різних арт-майстер-класах, слухали лекції про персональне лідерство, дізнавалися про основи успішного тайм-менеджменту, вчилися правильному спілкуванню із пресою.

Навчання в школі було цікавим та насиченим різноманітними зустрічами та подіями. Учасники мали змогу побувати у Міністерстві освіти і науки України, а також познайомитися та поспілкуватися із міністром Лілією Гриневич. Діти активно висловлювали власні думки, пропозиції щодо впровадження змін у «Нову українську школу». Також учні мали можливість збагатитися й духовно, відвідавши Національну оперу України, Національний музей літератури України, цікаво було послухати концерт і поговорити із заслуженим артистом України Тарасом Компаніченком. Кобзар розповідав про цінності, історію нашої країни, культуру, гідність.

Головним завданням третього етапу школи «Агенти Змін» була презентація реалізованих проектів, яка відбувалася в Американському домі. Учасники ділилися ідеями, які вони втілили в життя. Так, Співаченко Іванна,  презентувала свій проект «Активно і креативно». Протягом літа активістка зробила серію нестандартних для свого селища (смт. Турійськ) акцій: 1) «Ранкові зарядки» на центральній площі: з понеділка по п’ятницю протягом двох тижнів; 2) «Фольк-квест» у дитячому таборі; 3) «Весела сімейка» – розфарбували за 3 дні бетонну конструкцію в парку; 4) конкурси «Спортивна» станція у рамках відкриття парку. У процесі презентації учні ділилися набутим досвідом, знаннями та навичками, які отримали під час реалізації своїх задумів.

У листопаді відбудеться IV етап «Агентів змін», направлений на усіх випускників школи, які продовжують займатися громадською діяльністю, втіленням своїх ідей і яким потрібна підтримка.