Міждисциплінарні підходи в STEM-освіті
10 квітня 2019 року НЦ «Мала академія наук України» в рамках Всеукраїнського науково-освітнього проекту «Впровадження інноваційних освітніх технологій в системі МАН України» провів тренінг «Міждисциплінарні підходи в STEM-освіті». Участь у тренінгу взяла кандидат філософських наук, методист Волинської обласної Малої академії наук Клімук Ірина.
STEM-освіта належить сьогодні до провідних трендів у галузі, стрімко розвивається і користуться попитом стейкхолдерів. Очікуваною є поява нових методів роботи в ній. Метою цього тренігу було знайомство та демонстрація нових підходів, в яких застосовується міждисциплінарність.
У першій частині тренінгу учасники мали змогу почути про використання методики «Філософія для дітей» у STEM-освіті. Як ефективно використовувати метод запитування під час вивчення фізики, математики, хімії та біології (Досвід Великої Британії та Бельгії). Як відродити закладений дитині інтерес до навчання? Яку роль відіграє правильно поставлене запитання, а також як навчити цьому мистецтву учнів? Як виховати відповідального громадянина, який вміє відстоювати та аргументувати свою думку» - про це розповіла Юлія Кравченко – експертка і тренерка з методики «Філософія для дітей», методист НЦ «Мала академія наук країни». Для всіх учасників були приємні новинки, зокрема представлена гра PhiloZoo з філософськими картками, яка навчає учнів розмірковувати.
У другій частині тренінгу мова йшла про досвід застосування підходів STEM-освіти у розвитку учнівських проектів. Про це розповіла Ганна Дудіч – педагог-новатор у застосуванні новітніх технологій, вчитель-амбассадор європейської спільноти STEM-учителів Scientix в Україні. На тренінгу Ганна поділилася інформацією про світові тренди імплементації STEM-освіти, про які дізналась під час участі в міжнародному освітньому форумі Global Education and Skills Forum в Дубаї, міжнародному освітньому форумі QUDWA в Абу Дабі та III міжнародній STEM-конференції Scientix в Брюсселі. Всі учасники мали змогу поринути у світ віртуальної реальності та «погуляти» по лабораторії Кюрі, а також практично попрацювати в групах над алгоритмом моделювання міждисциплінарного STEAM-проекту.
Всі учасники отримали сертифікати та досвід впровадження новітніх проектів у своїх закладах освіти.
|