Задачі турніру юних інформатиків 2003 року : Волинська обласна Мала академія наук
: : Задачі турніру юних інформатиків 2003 року

Завдання № 1
1.1. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження поперечних хвиль на площині (наприклад, створення хвилі на поверхні води) від точкового джерела у статичному режимі, відобразивши зображення хвилі відносно початку дії джерела в заданий момент. Амплітуду, частоту, початкову фазу, місцеположення джерела вважати вхідними параметрами.

1.2. Розробити та реалізувати математичну модель інтерференції поперечних хвиль на площині, утворених кількома когерентними точковими джерелами в статичному режимі. Амплітуду, фазу, частоту та однакову швидкість розповсюдження коливань, місцеположення джерел вважати вхідними параметрами.

1.3. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження поперечних хвиль на площині, створених кількома точковими джерелами, що мають близькі частоти (ефект биття) у статичному режимі. Амплітуди, фази, частоти та однакову швидкість розповсюдження коливань, місцеположення джерел вважати вхідними параметрами.

1.4. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження хвиль на площині з урахуванням точкових перешкод (п.п. 1.1-1.3).

1.5. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження хвиль на площині з урахуванням ефекту затухання (п.п. 1.1-1.4).

Завдання № 2
2.1. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження повздовжньої хвилі в просторі від точкового джерела у статичному режимі, відобразивши зображення хвилі відносно початку дії джерела в заданий момент. Візуалізувати хвилю в області, що безпосередньо прилягає до фронту хвилі. Амплітуду, частоту, початкову фазу, місцеположення джерела вважати вхідними параметрами.

2.2. Розробити та реалізувати математичну модель інтерференції хвиль в просторі, утворених кількома когерентними точковими джерелами в статичному режимі. Візуалізувати хвилю в області, що безпосередньо прилягає до фронту хвилі. Амплітуду, фазу, частоту та однакову швидкість розповсюдження коливань, місцеположення джерел вважати вхідними параметрами.

2.3. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження хвиль в просторі, утворених кількома точковими джерелами, що мають близькі частоти (ефект биття) у статичному режимі. Візуалізувати хвилю в області, що безпосередньо прилягає до фронту хвилі. Амплітуди, фази, частоти та однакову швидкість розповсюдження коливань, місцеположення джерел вважати вхідними параметрами.

2.4. Розробити та реалізувати математичну модель розповсюдження хвиль в просторі з урахуванням ефекту затухання (п.п. 2.1-2.3).

Завдання № 3
3.1. Виконати Завдання №2 за умови відновлення еталонного графічного зображення шляхом нарощування його навколо вже зібраних фрагментів, що не мають у середині порожніх місць. Вважати, що програмі на кожному поточному кроці доступні лише деякі файли-фрагменти. Передбачити можливість появи нових зародкових областей.

3.1.1. Виконати завдання 3.1 у режимі статичного покрокового відновлення еталонного графічного зображення.

3.1.2. Виконати завдання 3.1 у режимі динамічного відновлення еталонного графічного зображення.

3.2. Виконати п.п. 3.1.1, 3.1.2 для Завдання №2, враховуючи місцеположення спостерігача.

Завдання № 4
4.1. Виконати Завдання №1 у динамічному режимі, враховуючи, що спостерігач бачить відбите від поверхні задане плоске зображення.

Завдання 2003 року
Завдання 2004 року
Завдання 2005 року
Завдання 2006 року
Завдання 2007 року




Запрошуємо на навчання

Динамічність життя, інформаційні технології, відкриття в науці змушують рухатись невпинно вперед. Щоб статися успішним – необхідні знання!

Реєстрація на навчання!
Різні напрями
Кваліфіковані педагоги
Можливість росту
Різні форми навчання
Безкоштовне навчання

Структура відділень

У Волинській обласній Малій академії наук працюють відділення

12 відділень

Стаціонарна форма навчання

Різноманітні секції

Заочна форма навчання

Турніри, конкурси

Секції, гуртки, студії

Міжнародні та Всеукраїнські масові заходи

Обласні масові заходи

Нашими партнерами є:

Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти і науки Управління освіти Мала академія наук України Луцький національний технічний університет Волинський національний університет імені Лесі Українки

Методична робота

Конкурси

Заочно-дистанційна школа