ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК
Пошук
Новини
Новини за 2021 рік
Новини за 2020 рік
Новини за 2019 рік
Новини за 2018 рік
Новини за 2017 рік
Архів новин
Про академію
Короткі відомості про установу
Розпорядок роботи установи
Загальна статистика
Наявність вакантних посад
Контактна інформація
Колектив
Адміністрація
Педагогічний колектив
Обслуговуючий та технічний персонал
Освітній процес
Правила вступу
Правила поведінки здобувачів освіти
Протидія булінгу
Умови доступу для осіб з особливими потребами
Розклад занять
Міжнародні масові заходи
Всеукраїнські масові заходи
Обласні масові заходи
Внутрішні масові заходи
Заходи національно-патріотичного виховання
Мова освітнього процесу
Стипендіати Президента
Органи самоврядування
Структура
Стаціонарна форма навчання
Відділення:
Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства
Мовознавства
Філософії та суспільствознавства
Історії
Наук про Землю
Екології та аграрних наук
Хімії та біології
Комп’ютерних наук
Технічних наук
Фізики і астрономії
Математики
Економіки
Заочна форма навчання
Секція математики
Курносова Аліна Володимирівна, методист, (електронна адреса – kurnosovaalina2020@gmail.com, м.т. 095 433269)
Секція біології
Музиченко Оксана Семенівна, методист (електронна адреса – oksmuz67@gmail.com, м.т. 066 2074416)
Секція історії, географії
Миронюк Наталія Віталіївна, методист (електронна адреса – nataly.myr85@gmail.com, м.т. 066 4480858)
Секція української мови та літератури, англійської мови
Кулібаба Ольга Андріївна, методист (електронна адреса – olga-K10@i.ua, м.т. 066 7184475)
Секція хімії
Ніспельська Олена Володимирівна, методист (електронна адреса – onispelska@gmail.com, м.т. 066 6800595)
Секція фізики
Бурбела Олена Федорівна, методист, (електронна адреса – olenaburbela2020@gmail.com, м.т. 067 8364980)
Заходи
Конкурси
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт
ММК "Кенгуру"
Всеукраїнський фізичний конкурс “Левеня”
Конкурс юних літераторів Волині
МАН-Юніор Ерудит
Конкурс з інформаційних технологій для дітей та молоді «GenIT»
Конкурс літературних, дослідницьких та мультимедійних учнівських проектів
Конкурс молодіжних інноваційних проектів “Майбутнє України”
Олімпіада з робототехніки
Турніри
Турнір юних винахідників та раціоналізаторів
Турнір юних інформатиків
Турнір юних істориків
Турнір юних журналістів
Турнір юних економістів
Турнір юних фізиків
Турнір юних математиків
Турнір юних правознавців
Турнір юних хіміків
Турнір юних біологів
Турнір юних географів
Турнір юних філософів та релігієзнавців
Конференції
Волинь у дослідженнях науковців
Підсумкові конференції у стаціонарних секціях
Методична робота
Схема організації методичної роботи
Конкурс педагогічної майстерності "Джерело творчості"
Рукописи навчальної літератури та програм
Видавнича діяльність
Документи
Статут КУ ВОМАН
Освітня програма
Річний звіт про діяльність
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Накази, листи МОН
Накази, листи управління освіти і науки
Положення про інтелектуальні заходи
Результати внутрішнього моніторингу забезпечення якості освіти
Фінансова звітність
Матеріально-технічне забезпечення
Перелік додаткових освітніх послуг
Кошторис
: : Методичний відділ Волинської обласної МАН
Методичний відділ Волинської обласної МАН
Основні аспекти діяльності:
Основні напрями діяльності науково-методологічної лабораторії
Основні напрями діяльності науково-методологічної лабораторії
Інформаційний бюлетень ВО МАН
Інформаційний бюлетень ВО МАН
Наукові студії
Від здібностей до обдарованості: змістовний аналіз понять
Творчі здібності як результат і передумова різноспрямованого розвитку творчої особистості
Моделі обдарованості: від інтелектуалістичного розуміння до інтегративних підходів
Творчість чи креативність? Характеристика процесу чи якість (властивість) обдарованої особистості?
Концепції креативності як універсальної творчої здібності особистості
Особистісно-диференційний підхід до дослідження властивостей творчо обдарованої особистості
Талант і геніальність: пориви натхнення чи безумні акти хворобливої свідомості?
Обдарована дитина – обдарований вчитель: суб’єкт-суб’єктний діалог
Розробка психолого-педагогічної проблеми ВО МАН
НАУКОВІ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Професіоналізація особистості у системі МАН
Психологічні особливості діагностики та розвитку дитячої обдарованості у системі МАН
Психолого-педагогічні передумови розвитку творчих здібностей школярів у системі Малої академії наук
Теоретико-прикладні засади розвитку творчого потенціалу обдарованого школяра у системі МАН
Теоретико-прикладні засади розвитку творчого потенціалу обдарованого школяра у системі МАН.doc
Ціннісно-мотиваційна спрямованість слухачів МАН
На допомогу керівнику секції
Бібліографічний опис документів
Модель учня-дослідника
Обдарована дитина - обдарований педагог
Пам'ятка вчителеві – науковому керівникові науково-дослідницької роботи
Навчально-програмне забезпечення
Модель рівневої організації пошуково-дослідницької діяльності школярів у системі МАН
Навчально-програмне забезпечення роботи секцій, гуртків, груп та інших творчих об’єднань школярів
Орієнтовні напрями наукових досліджень
Відділення хімії та біології, екології та аграрних наук.
Відділення економіки
відділення історії, філософії та суспільствознавства
відділення історії
Відділення комп'ютерних наук
Відділення математики
відділення наук про Землю
відділення технічних наук
відділення фізики та астрономії
Віділення мовознавства, літературознавства фольклористики та мистецтвознавства
Поради юному науковцю
Як підготуватися до захисту наукової роботи
10 питань і відповідей ( матеріали підготовлено за працею Світлани Богдан «НАУКОВА РОБОТА В МАН ДЕСЯТЬ ПОРАД ЮНОМУ МОВОЗНАВЦЮ», Луцьк, 2011
Що таке «Наукова робота в МАН»?
Основні етапи наукової роботи
Як обрати тему дослідження? (на матеріалі мовознавчих досліджень)
Що таке актуальність роботи?
Основні вимоги до бібліографічного опису наукових джерел
Формулювання мети і завдань дослідження
Що таке новизна роботи
Як оформити наукову роботу?
Як правильно добирати наукову літературу
Як правильно використовувати цитати?
Спецкурси.Лекторії. Тренінги
Основи наукових досліджень
Тренінг розвитку внутрішньої мотивації
Тренінг «Конфлікти та їх вирішення»
Тренінг «На шляху до творчості»
Тренінг «Образ Я»
Тренінг «Стрес і прийоми його регуляції»
Тренінг командоутворення
Тренінг подолання емоційного напруження
Тренінг публічного виступу
Тренінг розвитку комунікативних навичок
Тренінг розвитку толерантності
Методичні рекомендації
Левчук Ю. Морфолого-морфометричний аналіз озерних улоговин
Шурма І. Організація інтелектуального дозвілля в літньому навчально-оздоровчому таборі Малої академії наук
Литвинець Л., Мельничук С. Перспективні напрями екологічних досліджень слухачів МАН у Волинській області
Габрилевич О. Розвиток мотивації досягнення у слухачів МАН засобами тренінгових методик
Деякі методи та методики біологічних досліджень
Навчально-методичні та нормативно-правові засади діяльності наукового товариства у навчальному закладі нового типу
Проведення та організація турніру юних журналістів
Мельничук С. Умови проведення та особливості підготовки турніру юних хіміків/
Курносова А.В. Наукова робота з математики
Герасимчук Н.О. Розв’язування олімпіадних задач з програмування
Світлана Богдан Методи й методика лінгвостилістичних досліджень:
Вимоги до програм з позашкільної освіти
Вимоги до програм з позашкільної освіти
Психодіагностика обдарованості у системі МАН
Діагностика творчо-продуктивного (креативного) компоненту обдарованості
Дослідження інтелектуально-пізнавального компоненту обдарованості: психометричний (тестологічний) підхід
Діагностика мотиваційно-особистісного компоненту загальної обдарованості
Дослідження інтелектуально-пізнавального компоненту обдарованості: психометричний (тестологічний) підхід
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Методики діагностики загальної обдарованості школяра
Перелік навчальних програм дослідницько-експериментального напряму
Перелік навчальних програм дослідницько-експериментального напряму