Завдання № 1
|
1.1 Розробити та реалізувати модель розбиття графічного зображення, заданого у вигляді bmp-файлу, на окремі
фрагменти у довільному порядку. Передбачити збереження отриманої вихідної інформації у файлах формату .bmp мінімального розміру таким чином,
щоб кожен фрагмент містився в окремому файлі, зберігаючи при цьому свою орієнтацією в еталонному зображенні. Окрім цього будь-який піксел
еталонного зображення має належати рівно одному фрагменту. Пікселі, які належать файлам з фрагментами та не належать еталонному зображенню,
повинні мати абсолютно чорний колір.
1.1.1 Виконати розбиття еталонного графічного зображення для Завдання 1.1 на окремі фрагменти у довільному порядку, відокремлюючи кожний
поточний фрагмент від залишкового еталонного зображення, зменшуючи при цьому розміри еталону. Залишок еталону є останнім фрагментом.
1.1.2 Виконати розбиття заданого графічного зображення для Завдання 1.1 на окремі фрагменти у довільному порядку, відокремлюючи кожний
поточний фрагмент з будь-якого із фрагментів, одержаних на попередніх кроках.
|
Завдання № 2
|
2.1 Розробити та реалізувати модель відновлення еталонного графічного зображення із Завдання №1, використовуючи
вихідну інформацію Завдання №1 як вхідну, шляхом проведення безщілинного стикування елементарних фрагментів, отриманих у результаті поділу
еталонного зображення. Вважати, що програмі доступні одночасно усі файли-фрагменти, з яких складається зображення.
2.1.1 Виконати завдання 2.1 у режимі статичного покрокового відновлення еталонного графічного зображення.
2.1.2 Виконати завдання 2.1 у режимі динамічного відновлення еталонного графічного зображення.
|
Завдання № 3
|
3.1. Виконати Завдання №2 за умови відновлення еталонного графічного зображення шляхом нарощування його
навколо вже зібраних фрагментів, що не мають у середині порожніх місць. Вважати, що програмі на кожному поточному кроці доступні лише деякі
файли-фрагменти. Передбачити можливість появи нових зародкових областей.
3.1.1. Виконати завдання 3.1 у режимі статичного покрокового відновлення еталонного графічного зображення.
3.1.2. Виконати завдання 3.1 у режимі динамічного відновлення еталонного графічного зображення.
|
Завдання № 4
|
4.1. Виконати Завдання №1,2,3 за умови, що при збереженні фрагментів еталонного зображення було здійснено їх
обертання на довільний кут.
|
Завдання № 5
|
5.1. Виконати Завдання №4 за умови, що у файлах-фрагментах існують пікселі, які не належать еталонному
зображенню.
5.2. Виконати Завдання №4 за умови, що існують пікселі еталонного зображення, які належать декільком фрагментам.
5.3. Виконати Завдання №4 з одночасним виконанням умов Завдань 5.1 і 5.2.
|