Задачі турніру юних інформатиків 2006 року : Волинська обласна Мала академія наук
: : Задачі турніру юних інформатиків 2006 року

Завдання № 1
1.1 Розробити та реалізувати модель розбиття графічного зображення, заданого у вигляді bmp-файлу, на окремі фрагменти у довільному порядку. Передбачити збереження отриманої вихідної інформації у файлах формату .bmp мінімального розміру таким чином, щоб кожен фрагмент містився в окремому файлі, зберігаючи при цьому свою орієнтацією в еталонному зображенні. Окрім цього будь-який піксел еталонного зображення має належати рівно одному фрагменту. Пікселі, які належать файлам з фрагментами та не належать еталонному зображенню, повинні мати абсолютно чорний колір.

1.1.1 Виконати розбиття еталонного графічного зображення для Завдання 1.1 на окремі фрагменти у довільному порядку, відокремлюючи кожний поточний фрагмент від залишкового еталонного зображення, зменшуючи при цьому розміри еталону. Залишок еталону є останнім фрагментом.

1.1.2 Виконати розбиття заданого графічного зображення для Завдання 1.1 на окремі фрагменти у довільному порядку, відокремлюючи кожний поточний фрагмент з будь-якого із фрагментів, одержаних на попередніх кроках.

Завдання № 2
2.1 Розробити та реалізувати модель відновлення еталонного графічного зображення із Завдання №1, використовуючи вихідну інформацію Завдання №1 як вхідну, шляхом проведення безщілинного стикування елементарних фрагментів, отриманих у результаті поділу еталонного зображення. Вважати, що програмі доступні одночасно усі файли-фрагменти, з яких складається зображення.

2.1.1 Виконати завдання 2.1 у режимі статичного покрокового відновлення еталонного графічного зображення.

2.1.2 Виконати завдання 2.1 у режимі динамічного відновлення еталонного графічного зображення.

Завдання № 3
3.1. Виконати Завдання №2 за умови відновлення еталонного графічного зображення шляхом нарощування його навколо вже зібраних фрагментів, що не мають у середині порожніх місць. Вважати, що програмі на кожному поточному кроці доступні лише деякі файли-фрагменти. Передбачити можливість появи нових зародкових областей.

3.1.1. Виконати завдання 3.1 у режимі статичного покрокового відновлення еталонного графічного зображення.

3.1.2. Виконати завдання 3.1 у режимі динамічного відновлення еталонного графічного зображення.

Завдання № 4
4.1. Виконати Завдання №1,2,3 за умови, що при збереженні фрагментів еталонного зображення було здійснено їх обертання на довільний кут.

Завдання № 5
5.1. Виконати Завдання №4 за умови, що у файлах-фрагментах існують пікселі, які не належать еталонному зображенню.

5.2. Виконати Завдання №4 за умови, що існують пікселі еталонного зображення, які належать декільком фрагментам.

5.3. Виконати Завдання №4 з одночасним виконанням умов Завдань 5.1 і 5.2.

Завдання 2005 року
Завдання 2006 року
Завдання 2007 року




Запрошуємо на навчання

Динамічність життя, інформаційні технології, відкриття в науці змушують рухатись невпинно вперед. Щоб статися успішним – необхідні знання!

Реєстрація на навчання!
Різні напрями
Кваліфіковані педагоги
Можливість росту
Різні форми навчання
Безкоштовне навчання

Структура відділень

У Волинській обласній Малій академії наук працюють відділення

12 відділень

Стаціонарна форма навчання

Різноманітні секції

Заочна форма навчання

Турніри, конкурси

Секції, гуртки, студії

Міжнародні та Всеукраїнські масові заходи

Обласні масові заходи

Нашими партнерами є:

Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти і науки Управління освіти Мала академія наук України Луцький національний технічний університет Волинський національний університет імені Лесі Українки

Методична робота

Конкурси

Заочно-дистанційна школа