Ознайомитися з нашими методичними матеріалами можна у приміщенні Волинської обласної Малої академії наук за адресою: м.Луцьк, вул. Чорновола 3, каб. №212
Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми:
1. Габрилевич О.Л. Розвиток мотивації досягнення у слухачів МАН засобами тренінгових методик / О.Л. Габрилевич. – Луцьк, 2013. – 33 с.
2. Войтюк С.В. Розвиток продуктивного мислення в системі навчання.
– Луцьк, 1995. – 16 с.
3. Гнатко М.М. Організація роботи з обдарованими дітьми:
психологічні аспекти – Луцьк, 1995. – 10 с.
4. Гнатко М.М. Психологічні передумови роботи з обдарованими
дітьми. – Луцьк,1996. – 26 с.
5. Гнатко М.М. Психологічна діагностика обдарованості. – Луцьк,
1997. – 70 с.
6. Денисюк Л.Б., Журіна О.П. Основні принципи роботи з
обдарованими дітьми та вправи для розвитку творчих здібностей. –
Луцьк, 2002. – 17 с.
7. Корнійчук В.Ю. Розвиток мотивації прагнення до успіху слухачів
МАН. – Луцьк, 2007. – 16 с.
8. Малімон Л.Я. Розвиток творчої активності старшокласників. –
Луцьк, 1997. – 32 с.
9. Малімон Л.Я. Креативність в структурі обдарованої особистості. –
Луцьк, 1998. – 51 с.
10. Малімон Л.Я., Мазурик Л.Б. Творчо обдарована особистість: теорія
дослідження та практика виховання. – Луцьк, 2008. – 54 с.
11. Роїк В.І. Розвиток творчих здібностей школярів через залучення їх
до технічної творчості. – Луцьк, 2001. – 20 с.
12. Серватко Т.В. Розвиток логічного мислення в процесі вивчення
математики. Луцьк, 1998. – 36 с.
13. Хазратова Н.В. Діагностика здібностей до технічної творчості у
дошкільників. – Луцьк, 1996.– 17 с.
14. Хазратова Н.В. Практикум з психологічного тренінгу. Як навчитися
вести психотренінг. – Луцьк, 1997. – 22 с.
Організація та проведення інтелектуальних масових заходів
Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми
Мовностилістичні вимоги до наукової роботи:
і методика наукової роботи в МАН
Підготовка до конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт