Що дає Волинським школярам Міжнародний математичний конкурс Кенгуру” влітку? : Волинська обласна Мала академія наук
Що дає Волинським школярам Міжнародний математичний конкурс Кенгуру” влітку?

Літо - це пора, яку ми чекаємо і задля відпочинку після напруженого навчального року. Не хочеться згадувати про конкурси, особливо про математичні. Але Міжнародний математичний конкурс „Кенгуру–2009” нагадав про себе запрошеннями кращим учасникам конкурсу для участі у навчально – оздоровчих таборах.

Що ж дають літні навчальні табори дітям? Практика шкільного виховання звужує програмові завдання щодо набуття школярами математичних знань і спеціальних умінь, але визначальним все - таки має бути виховання в них позитивного ставлення до цієї діяльності, оволодіння ними задач на логіко-мовленнєвому рівні. Відтак, більшість учнів, навіть маючи достатній обсяг математичних знань, не вміє доводити, аргументувати, обґрунтовувати свою відповідь. Отже, мова йде не про систему конкретних математичних знань, які має засвоїти школяр, а про його математичну компетентність. Її варто розглядати як складну комплексну характеристику розумового розвитку дитини, куди входять мотиваційний, змістовний і дійовий компоненти. Участь школярів у таборах сприяє їх загальному розумовому розвиткові.

Організаційний комітет конкурсу розробив літню програму з підготовки школярів до математичного конкурсу “Кенгуру”, прагнучи сформувати у дітей бажання критично мислити, вміння уникати логічних помилок, доводити й аргументувати власну точку зору тощо. Тобто йдеться не про кількість засвоєного, а про якісні зміни в пізнавальній діяльності дитини, що відбуваються з розвитком математичних вмінь. Такі табори працювали у смт. Лівадія (АР Крим) з 24 липня по 03 серпня та у м. Яремче Івано-Франківської області з 16 по 26 серпня. У роботі цих таборів взяли участь школярі Волині. Навчальна програма була насичена різноманітними математичними конкурсами, брейн – рингами, олімпіадами тощо. Цікавою виявилась екскурсійна програма. Учні відвідали Лівадійський та Воронцовський палаци, ознайомилися з мальовничими краєвидами Криму, подолали гірські вершини Карпат, піднялися на Говерлу.

Мета конкурсу “Кенгуру” - не лише зацікавити дітей математикою, а й спробувати об’єднати навколо вирішення спільних проблем вчителів математики з різних шкіл України. Тому в липні була відряджена на семінар у м. Яремча Івано-Франківської області Калугіна Ірина Миколаївна, методист Волинської Малої академії наук, обласний координатор Міжнародного математичного конкурсу „Кенгуру” у області. Програма семінару включала звіти оргкомітету та регіональних координаторів, роботу творчих груп з підготовки пакету задач до конкурсу „Кенгуру-2010”, зустрічі з провідними вченими-математиками України.

Афоризм Сенеки ,,Поспішай до мене, але до себе – насамперед” став девізом цьогорічного конкурсу, бо математика вчить не тільки рахувати, а й жити.

Координатор конкурсу „Кенгуру” у Волинській області І. Калугіна.


к-сть переглядів:3749         

← Попередня новина
Наступна новина →

Добавити коментар

Обов’язкові поля відмічені символом *

* Ім’я:
* Коментар:
* Код картинки:

     

Запрошуємо на навчання

Динамічність життя, інформаційні технології, відкриття в науці змушують рухатись невпинно вперед. Щоб статися успішним – необхідні знання!

Реєстрація на навчання!
Різні напрями
Кваліфіковані педагоги
Можливість росту
Різні форми навчання
Безкоштовне навчання

Структура відділень

У Волинській обласній Малій академії наук працюють відділення

12 відділень

Стаціонарна форма навчання

Різноманітні секції

Заочна форма навчання

Турніри, конкурси

Секції, гуртки, студії

Міжнародні та Всеукраїнські масові заходи

Обласні масові заходи

Нашими партнерами є:

Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти і науки Управління освіти Мала академія наук України Луцький національний технічний університет Волинський національний університет імені Лесі Українки

Методична робота

Конкурси

Заочно-дистанційна школа