Завдання Х обласного турніру юних журналістів (2013-2014 н.р.) : Волинська обласна Мала академія наук
: : Завдання Х обласного турніру юних журналістів (2013-2014 н.р.)

  1. Європейські стандарти журналістики: якими вони є, як ви їх розумієте? Наведіть приклади дотримання та недотримання стандартів у місцевих ЗМІ.
  2. Що таке «джинса» і чи є це явище насправді шкідливим? Які причини його виникнення та існування? Знайдіть приклади «джинси» у місцевих ЗМІ.
  3. Ви влаштувалися стажером до міської газети. Для початку вам пропонують самому обрати тему для свого першого матеріалу. Чим ви будете керуватися при цьому, як діятимете? Обґрунтуйте. 
  4. Насильство на телевізійному екрані та журналістика. Ваше особисте ставлення до цього явища. Чи можливо йому протистояти?
  5. Як радіожурналіст ви маєте можливість взяти участь у фестивалі «Україна – диво дивовижне». Чим ви керуватиметеся, обираючи тему для своєї конкурсної передачі? Назвіть приклади тем, що можуть вами розглядатися у реальному вимірі, та обґрунтуйте свій вибір.
  6. Який із інформаційних жанрів вам подобається найбільше і чому? Наскільки повно і вдало представлено цей жанр на сторінках місцевих видань?
  7. Вас як успішного учня запрошують на зустріч Міністра освіти і науки з кращими школярами країни. Оскільки ви – журналіст  шкільної газети, то отримуєте завдання написати матеріал про цю зустріч. Якими будуть ваші дії, аби матеріал вийшов змістовним і цікавим?
  8. Чому для написання матеріалів ми обираємо той чи інший жанр? Від чого залежить цей вибір? Що таке  «комплексні» жанри?
  9. Потрібно терміново поставити в номер інформацію, але вона – російською мовою, в той час, як ваше видання – українське. Швидко зробіть переклад інформації.
  10.  На місцевому телебаченні засновують телепрограму «Школа» і запрошують до її створення учнів. Щоб стати учасником творчої групи цієї програми, ви маєте пройти конкурс. Для цього потрібно: а) запропонувати тему для телесюжету, б) показати свої можливості як ведучого програми в студії. Якою буде обрана вами тема? Що, на вашу думку, треба знати й уміти, аби перемогти в конкурсі?
  11.  Інтернет-видання. Які переваги воно має порівняно з «традиційними» медіа і у чому програє? Порівняйте висвітлення обраної вами події у різних медіа: в газеті, на радіо, телебаченні та в онлайн-виданні.
  12.  До вашого міста приїздить молодий письменник Олександр Ушкалов. Ви отримуєте завдання від обласної молодіжної газети взяти у нього інтерв′ю. Наведіть приклади п′яти запитань, які ви запропонуєте письменнику, та обґрунтуйте їх доцільність.
  13.  Інформація, взята вами із сайту однієї із установ, цікава для ваших читачів і може бути використана в газеті. Але вона потребує редакційної правки. Зробіть таку правку у фрагменті, запропонованому вам журі. Поясніть її.
  14.  Зробіть огляд ілюстративного оформлення двох місцевих газет. Наскільки вдалим воно є на вашу думку? Обґрунтуйте свою оцінку.
  15.  Соціальні мережі: добро чи зло? Чи можуть вони бути корисні для журналіста й якими є ризики використання матеріалів соцмереж?




Запрошуємо на навчання

Динамічність життя, інформаційні технології, відкриття в науці змушують рухатись невпинно вперед. Щоб статися успішним – необхідні знання!

Реєстрація на навчання!
Різні напрями
Кваліфіковані педагоги
Можливість росту
Різні форми навчання
Безкоштовне навчання

Структура відділень

У Волинській обласній Малій академії наук працюють відділення

12 відділень

Стаціонарна форма навчання

Різноманітні секції

Заочна форма навчання

Турніри, конкурси

Секції, гуртки, студії

Міжнародні та Всеукраїнські масові заходи

Обласні масові заходи

Нашими партнерами є:

Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти і науки Управління освіти Мала академія наук України Луцький національний технічний університет Волинський національний університет імені Лесі Українки

Методична робота

Конкурси

Заочно-дистанційна школа