Завдання № 1
|
Розробити та реалізувати математичну модель перегляду плаского малюнка через пласку з одного боку пластину
прозорого матеріалу (далі "лінзу") із заданим коефіцієнтом заломлення. Малюнок задається у файлі формату .bmp, лінза задається малюнком у
відтінках сірого, при цьому світлішим пікселям на малюнку відповідає більша товщина лінзи у геометричній точці. Мінімальна товщина лінзи, відстань
до лінзи, до малюнка задається окремо. Передбачити збереження результату виконання програми в файлі формату .bmp.
|
Завдання № 2
|
Розробити та реалізувати математичну модель динамічного перегляду рельєфного малюнка через лінзу. Рельєф на
малюнку задається окремим графічним файлом за принципом, аналогічним до визначення лінзи. Керування переглядом здійснюється користувачем у
режимі реального часу.
|
Завдання № 3
|
Реалізувати Завдання №1,2 для випадку декількох лінз, розміщених паралельно одна над одною відносно заданого
плаского малюнка. Відстань від спостерігача до лінзи, відстань між лінзами задається окремо. Лінзи не мають спільних точок.
|
Завдання № 4
|
Реалізувати у Завданнях №1,2,3 можливість повороту лінз відносно осей, що проходять через центри їх основи, повороту
рельєфного малюнка у динамічному режимі. Вважати обернену сторону рельєфного малюнка пласкою, паралельною екрану і чорною.
4.1 Реалізувати Завдання №4 з можливістю динамічного додавання лінз.
|
Завдання № 5
|
Розробити та реалізувати математичну модель відновлення початкового плаского зображення при заданих лінзах і
результуючому малюнку. Передбачити можливість збереження результату роботи програми у файлі формату .bmp.
5.1. Виконати Завдання №5 за умови, що існує лише лінза та відома відстань від неї до початкового малюнка.
5.2. Виконати Завдання №5 за умови, що існує декілька лінз та відомі дані, аналогічні до даних у Завданні №3.
|