VI обласний турнір юних географів : Волинська обласна Мала академія наук
VI обласний турнір юних географів

У вересні-жовтні 2010 року Волинська обласна Мала академія наук проводить VI обласний турнір юних географів. Загальне керівництво здійснює управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації.

Турнір буде проведено відповідно до вимог “Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності”, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 року № 305.

До участі у турнірі допускаються збірні команди учнів 9 – 11 класів з районів та міст області, а також закладів нового типу. Склад команди - 3-5 школярів. Команда очолюється капітаном, який є офіційним представником команди під час проведення турніру. Команди формуються за територіальним принципом.

Для участі в турнірі необхідно до 20 вересня 2010 року надіслати на адресу Волинської обласної Малої академії наук заявку та обов’язково розв’язки будь-яких трьох завдань із запропонованих

Просимо взяти до уваги, що при надходженні листа Міністерства освіти і науки України, можливі часткові зміни завдань турніру.
Адреса: 43024, м. Луцьк, вул. В’ячеслава Чорновола, 3
Волинська обласна Мала академія наук

Завдання VІ обласного турніру юних географів
1. Охарактеризуйте позитивний і негативний бік створення штучних островів. Спрогнозуйте можливий їх вплив на природне середовище.
2. Сучасні геоінформаційні системи (ГІС) — це індустрія, в яку залучені сотні тисяч людей в усьому світі. Вивчають ГІС у школах, коледжах та університетах. Підготуйте власний ГІС-проект “Рідна школа”.
3. Україна має досить протяжну берегову лінію з різними типами берегів. Проаналізуйте особливості природокористування в береговій зоні, враховуючи геоморфологічну будову берегів, зміну кліматичних умов і соціально-економічний розвиток регіону.
4. Малі річки України зникають. Запропонуйте програму щодо відновлення малої або середньої річки на конкретному прикладі.
5. У XXI ст. вулкани — небезпечні сусіди та шкідливі друзі людини. Поясніть свою відповідь.
6. Поясніть, від чого залежить вибір місця для утилізації радіоактивних відходів. Які території з геологічної точки зору для цього підходять? Відповідь обґрунтуйте.
7. Спрогнозуйте ймовірні зміни у типології країн Африки за критерієм рівня соціально-економічного розвитку на період до 2025 р.
8. Представники середнього класу США значну увагу приділяють соціальній адресі. Тобто проживанню у благополучних у соціально-економічному відношенні передмістях. Доведіть, що “соціальна адреса” останнім часом також має значення для громадян України.
9. Спрогнозуйте геологічне майбутнє Чорного та Азовського морів, якщо в результаті геологічного катаклізму розлом пройде по південній межі Кавказьких гір і досягне ширини 2-3 км.
10. Розкрийте сутність глобалізації світових зв`язків з позиції географічного підходу.
11. Обґрунтуйте географічний прогноз розвитку відношень у системі “суспільство природа” у XXI ст.
12. Визначте три найважливіші, на вашу думку, проблеми людства для XXI ст. Обґрунтуйте їх розв`язання з позиції географічної науки.
13. У Китаї розпочалися масштабні роботи з перекидання вод річок Янцзи, Хуанхе в північному напрямі. Обґрунтуйте можливі наслідки здійснення цього проекту.
14. У другій половині XX ст. проводилися активні роботи з меліорації земель Українського Полісся. Які позитивні та негативні зміни в природному середовищі ми отримали? У чому доцільність такого впливу на природу?
15. Поясніть причини виникнення піратства в різні часи. Охарактеризуйте його географію у XVI – XVII ст. й тепер.
16. Поясніть, як природні катастрофи впливають на розвиток туристичного бізнесу. Наведіть приклади такого впливу. Сформулюйте рекомендації щодо організації туризму в небезпечних природних регіонах.
17. За оцінками експертів у 2020 р. 2/3 населення світу проживатиме у містах. Розв`язання проблем міста нині є пріоритетним завданням для усіх країн світу. Розкрийте географічні проблеми сучасних міст, запропонуйте шляхи їх розв`язання. Спрогнозуйте, в якій частині земної кулі можливе формування нових мегалополісів.
18. Охарактеризуйте сучасні методи географічних досліджень. Поясніть на конкретних прикладах, як у географічній науці застосовується метод моделювання.
19. Едгар Назара, французький фахівець в галузі аеродинаміки, запропонував проект повітряно-теплової електростанції з використанням енергії штучних потоків повітря на висоті 480 м, обґрунтовуючи її низьку економічну собівартість. Поясніть свою думку щодо реальності задуму і з`ясуйте економічний та екологічний ефект цього проекту.



Додаток

Лист управління освіти і науки від 18.08.10 № 2320/02-10

к-сть переглядів:7385         

← Попередня новина
Наступна новина →

Добавити коментар

Обов’язкові поля відмічені символом *

* Ім’я:
* Коментар:
* Код картинки:

     

Запрошуємо на навчання

Динамічність життя, інформаційні технології, відкриття в науці змушують рухатись невпинно вперед. Щоб статися успішним – необхідні знання!

Реєстрація на навчання!
Різні напрями
Кваліфіковані педагоги
Можливість росту
Різні форми навчання
Безкоштовне навчання

Структура відділень

У Волинській обласній Малій академії наук працюють відділення

12 відділень

Стаціонарна форма навчання

Різноманітні секції

Заочна форма навчання

Турніри, конкурси

Секції, гуртки, студії

Міжнародні та Всеукраїнські масові заходи

Обласні масові заходи

Нашими партнерами є:

Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти і науки Управління освіти Мала академія наук України Луцький національний технічний університет Волинський національний університет імені Лесі Українки

Методична робота

Конкурси

Заочно-дистанційна школа