1. Загальні положення
1.1. Обласний конкурс „Новітній інтелект нації” (далі конкурс) проводиться з метою пошуку, підтримки та залучення обдарованої учнівської молоді до активної суспільної діяльності.
1.2. Конкурс проводиться управлінням освіти і науки Волинської облдержадміністрації під егідою Волинської облдержадміністрації Безпосередньо конкурс проводить Волинська обласна Мала академія наук.
Ініціатор конкурсу – Міжнародний благодійний фонд „Україна 3000”.
1.3. На конкурс подаються наукові дослідження з економічної та гуманітарної тематики.
Гуманітарна тематика:
- Зелений туризм в Україні: панацея чи черговий міф?
- Молодіжні організації в Україні. Чи впливають вони на українську молодь?
- Моє бачення, якою повинна бути освіта майбутнього в Україні.
- Моя програма дій щодо вступу України до Європейського Союзу.
- Соціальна відповідальність бізнесу перед суспільством в України. Як винятки перетворити на правило?
- Українська культура: що знає про нас світ і що потрібно робити далі?
- Чесним бути вигідно. Як це ідеалістичне гасло зробити нормою життя в суспільстві?
- Чи можете Ви запропонувати суспільству національну ідею, яка об’єднає всю Україну?
- Якою побачать Україну наші діти через 20 років і що для цього нам варто зробити сьогодні?
Економічна тематика:
- Альтернативні джерела енергії: чи врятують вони Україну від енергетичної залежності?
- Моральні засади та добросовісна конкуренція: чи піде український бізнес цим шляхом?
- Охорона природи в Україні: як від красивих гасел перейти до конкретних справ?
- Реформування місцевого самоврядування в Україні: виклик часу чи політичне замовлення?
- Українське „заробітчанство”: що робити або чи щось робити взагалі?
- Як відродити українське село?
- Які 10 основних пріоритетів економічної та соціальної політики Ви можете запропонувати нинішній та майбутній українській владі?
- Як припинити втечу інтелекту з України?
Додаткові теми робіт:
- Чому після закінчення школи, я оберу професію...
- Якби я став міністром освіти України, я б у першу чергу...
Спеціальна пропозиція від організаторів конкурсу
Автор: Міжнародний дитячий центр «Артек»
Сутність пропозиції: Провести дослідження на тему «Як зробити бренд «Артек» таким же відомим у світі, як «Мерседес» чи «Кока Кола»?
Вимоги до дослідження: дослідження має складатися з короткого опису ідеї, покладеної в його основу, прогнозованого результату, загального механізму реалізації основної ідеї.
2. Порядок і термін проведення
2.1. Конкурс проводиться в три етапи:
1 етап - районний, міський: з 25 жовтня до 1 грудня 2007 року;
2 етап – обласний: з 1 грудня до 31 грудня 2007 року
3 етап - національний: з 31 грудня 2007 року до 1 лютого 2008 року.
2.2. Матеріали для участі в обласному конкурсі необхідно подати не пізніше 1 грудня 2007 року на адресу: м. Луцьк, вул. В.Чорновола,3, каб. 212
2.3. Для організації та проведення конкурсу створюється оргкомітет який формує журі.
Склад журі та оргкомітету затверджується обласним управлінням освіти і науки.
3. Учасники конкурсу
3.1. В конкурсі можуть брати участь учні старших класів шкіл, ліцеїв, гімназій.
3.2. Для участі у конкурсі подається до заявка, в якій вказується:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце навчання;
- домашня адреса, телефон;
- тема дослідження.
4. Вимоги до написання і оформлення конкурсних робіт
Робота повинна бути написана державною мовою обсягом не більше 8 сторінок формату А4 (шрифт Times New Roman, 14 розмір, інтервал між рядками – 1,5). Обов’язково до оргкомітету подається електронна версія дослідження в текстовому редакторі Word.
5. Критерій оцінювання робіт:
- Логіка та повнота викладу матеріалу
- Самостійність проведеного дослідження
- Оригінальність та новизна роботи
- Обґрунтованість і практичність висновків та пропозицій
Роботи, подані на конкурс, не повертаються.
6. Підведення підсумків
Переможці обласного етапу нагороджуються грамотами управління освіти і науки та рекомендуються до участі у Всеукраїнському етапі конкурсу.