Онлайн-проєкт "Математика як інструмент мислення" : Волинська обласна Мала академія наук
Онлайн-проєкт "Математика як інструмент мислення"

Онлайн-проєкт

Національний Центр «Мала академія наук України» запускає онлайн-проєкт «Математика як інструмент мислення» для учнів 7–9 класів, який триватиме до кінця навчального року.

Проєкт складається з послідовних уроків, які б допомогли учням створити для себе цілісну систему математичного світогляду. Математику може опанувати будь-яка людина, яка нею цікавиться. Проте іноді або зацікавленість приходить пізніше, або немає можливості в школі знайти цікаві для себе задачі. Водночас математичні знання влаштовані так, що кожен наступний рівень базується на попередньому. Аби дати можливість усім охочим спробувати оволодіти різними математичними техніками і способами мислення, математичні знання систематизовано в такий спосіб, аби допомогти сформувати цілісний математичний світогляд.

Щосереди о 18:00 – лекція, а після неї – практикум з розв’язання задач і кілька днів на виконання домашньої роботи. 

Заняття проводяться в Zoom і Google classroom.
Проєкт безкоштовний, потрібно лише зареєструватися: bit.ly/35C7LWa
Перша лекція – 16 вересня.
Цей проєкт розроблено в Київському Академічному Університеті кандидатом фізико-математичних наук Тарасом Тимошкевичем, модерація лекцій - завідувачкою лабораторії прикладної математики НЦ "МАНУ" Катериною Терлецькою.

Перша лекція в межах онлайн-проєкту
«Математика як інструмент мислення» – на тему «Принцип “вузьких місць”»

Логіка і вміння мислити не є винятковою рисою математиків, але з огляду на специфіку їхньої діяльності, ця навичка постійно розвивається опосередковано завдяки тому, що їм доводиться при навчанні вирішувати дуже багато завдань. Деякі математики вже навіть не розуміють, чим відрізняється їх манера розмірковувати від тої, яка була в них від народження.
Що значить вміння мислити? Зокрема, це вміння використовувати алгоритми перебору варіантів, більш швидкі, ніж випадковий перебір.

Одним з потужних інструментів математиків при вирішенні завдань, який використовується як для шкільних задач, так і тих, які вирішують студенти і вчені, є принцип «вузьких місць». Його суть полягає в тому, що при переборі різних варіантів ми шукаємо таке «місце», такий об’єкт, в якому кількість варіантів для перебору мінімальна.

Цей принцип можна ефективно використовувати при міркуванні, коли потрібні об’єкти з великою кількістю властивостей: такі об’єкти часто можна знайти серед якихось крайніх елементів (найбільших, найменших, крайніх, найбільш незручних).

Лектор – кандидат фізико-математичних наук Тарас Тимошкевич.
Початок: 16 вересня о 18:00.
Реєстрація: bit.ly/35C7LWa

к-сть переглядів:1838         

← Попередня новина
Наступна новина →

Добавити коментар

Обов’язкові поля відмічені символом *

* Ім’я:
* Коментар:
* Код картинки: