24-25 листопада 2018 року на базі Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні відбулась сесія заочної віртуальної школи Волинської обласної МАН.
Активними учасниками сесії стали учні з Княгининівського ліцею Волинської обласної ради, Іваничівського, Камінь-Каширського, Луцького, Любомльського, Локачинського, Ратнівського районів, Голобської, Люблинецької, Прилісненської, Рівненської об’єднаних територіальних громад, міст Ковеля та Нововолинська.
Програмою сесії було передбачено проведення лекційних та практичних занять, під керівництвом науковців Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, у восьми секціях: англійської мови, біології, географії, історії, математики, української мови та літератури, фізики та хімії.
Розпочалась сесія з ознайомлення слухачів з діяльністю Малої академії наук України, можливістю їх участі у різноманітних Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах, виставках, олімпіадах, наукових школах. Великий інтерес в учнів викликало інтерактивне заняття «Мотивація досягнення як чинник життєвого успіху», яке провела Малімон Людмила Яківна, кандидат психологічних наук, доцент СНУ імені Лесі Українки.
В цілому навчальна програма у секціях була зосереджена на особливостях написання науково-дослідницької роботи – виборі теми, методах й методиках наукових досліджень, оформленні та презентації результатів наукових пошуків. Окремий блок занять був зосереджений на розв’язку контрольних завдань з базових дисциплін. Слухачі секцій фізики та хімії відвідали лабораторії СНУ імені Лесі Українки та провели ряд експериментів та дослідів.
В рамках культурної програми учні переглянули виставу «Кайдаші» у Волинському обласному українському музично-драматичному театрі імені Т.Г. Шевченка.
Сесія заочної віртуальної школи – організоване освітнє середовище для обдарованих дітей з різних куточків області. Лише за дві доби, завдяки науковому та творчому спілкуванню з викладачами та ровесниками, діти отримують потужний поштовх для формування індивідуальної траєкторії розвитку успішної особистості.