Національний центр “Мала академія наук України” спільно з Молодіжною ініціативою “Серце в долоньках”, Благодійною фундацією “Агенти змін” та Центром політичних студій та аналітики “Ейдос” в 2021 році проведе Всеукраїнську школу з громадянської та волонтерської участі й патріотичного виховання “Агенти змін” (чотири етапи).
До навчання запрошуються учні 8-10 класів закладів загальної середньої освіти, вихованці закладів позашкільної освіти, які мають бажання засновувати та розвивати ініціативи, спрямовані на вдосконалення життя своєї громади, школи, району, села чи міста у реаліях українського сьогодення.
Школа проходитиме в чотири етапи: формат навчання – очно-заочний; триватиме проєкт з березня по грудень 2021 року; навчання передбачає домашні завдання та консультації протягом року.
Перший етап розпочнеться наприкінці березня – початку квітня 2021 року в онлайн-режимі.
Для участі у школі необхідно до 20 лютого 2021 року (дедлайн - 23:59):
- Заповнити анкету
- Прочитати текст про щастя
- Переглянути відеовиступ на TEDX
- Написати есе на 400–500 слів на тему “Чи існує рецепт щастя у мінливому світі” і надіслати на електронну адресу scakyiv@gmail.com
Просимо кандидатів у темі листа та назві файлу з есе і безпосередньо у файлі перед самим текстом зазначити своє прізвище та ім’я (наприклад Іванов_Андрій_есе.doc). Файли без зазначення авторства не будуть розглянуті.
Есе має бути власним інтелектуальним продуктом учасника відбору за принципом доброчесності. Будь-які цитування без зазначення автора будуть сприйняті як плагіат і такі роботи не розглядатимуться.
Зі всіх заявок будуть відібрані 125 учасників.
Списки учнів – учасників навчання у школі буде розміщено на сайті Національного центру “Мала академія наук України” після 15 березня 2021 р. (розділ “Заходи, проєкти” – “Школа “Агенти змін”, посилання “списки”).
Участь у Школі “Агенти змін” безкоштовна. Під час очного навчання всі учасники забезпечуються харчуванням, житлом, роздатковими матеріалами за рахунок НЦ “МАНУ”.
Витрати на проїзд до м.Києва та у зворотньому напрямку, харчування учнів у дорозі, витрати на відрядження керівника групи здійснюються за рахунок самофінансування.
Результатом навчання є реалізований у рідному населеному пункті соціальний, екологічний або культурно-мистецький проєкт. Протягом шести років учасниками школи стали понад 430 підлітків, які втілили близько 300 проєктів.