Дискусійна панель для учителів Філософія партнерства і співпраці в науці : Волинська обласна Мала академія наук
Дискусійна панель для учителів Філософія партнерства і співпраці в науці

Дискусійна панель для учителів Філософія партнерства і співпраці в науці

З 08 по 11 червня 2021 року Національним центром «Мала академія наук України» буде проведено дискусійну панель для учителів Філософія партнерства і співпраці в науці в режимі онлайн.

До участі запрошуються педагоги закладів загальної середньої та позашкільної освіти.

Мета заходу: знайомство з основними принципами педагогіки партнерства в науці; сприяння професійному зростанню педагогів й активній взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу в прийнятті ефективних рішень у провадженні науково- дослідницької роботи.

Дискусійна панель відбуватиметься на платформі «Zoom». Програмою заходу передбачено: лекції, воркшопи. домашні проектні практикуми та консультації.

Для участі в заході необхідно до 03 червня 2021 року зареєструватися за посиланням.

Про зарахування педагоги будуть повідомлені на електронну адресу, зазначену в  анкеті 5 червня.

За результатами заходу планується видача сертифікатів та видання збірки матералів, які включатимуть  надіслані на електронну пошту lewyzka@ukr.net есе на тему: "Що для мене значить партнерство в навчанні?». Прохання надсилати роботи до 14 червня 2021 року, у темі листа зазначити: «Прізвище учасника Есе Партнерство». Вимоги до оформлення: Microsoft Word з можливими розширеннями файлів: .rtf, .doc. .docx. Розмір сторінки А4: книжкова орієнтація: поля з усіх країв по 2 см.: шрифт l imes New Roman: розмір шрифту 14; інтервал між рядками 1. Обсяг до 2-х сторінок). На початку 1 сторінки просимо вказати ПІБ. місце роботи, посаду, адресу проживання, електронну адресу, номер мобільного телефону.

Додаткова інформація - за тел.: +38 050154858 (Оксана Левицька).

 

к-сть переглядів:53         

← Попередня новина
Наступна новина →

Добавити коментар

Обов’язкові поля відмічені символом *

* Ім’я:
* Коментар:
* Код картинки: