Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми : Волинська обласна Мала академія наук
: : Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми
|
Ознайомитися з нашими методичними матеріалами можна у приміщенні Волинської обласної Малої академії наук за адресою: м.Луцьк, вул. Чорновола 3, каб. №212.
- Войтюк С.В. Розвиток продуктивного мислення в системі навчання : метод реком. Луцьк, 1995. 16 с.
- Габрилевич О.Л. Розвиток мотивації досягнення у слухачів МАН засобами тренінгових методик. : метод реком. Луцьк, 2013. 33 с.
- Гнатко М.М. Організація роботи з обдарованими дітьми: психологічні аспекти. Луцьк, 1995. 10 с.
- Гнатко М.М. Психологічні передумови роботи з обдарованими дітьми. Луцьк,1996. 26с.
- Гнатко М.М. Психологічна діагностика обдарованості. Луцьк, 1997. 70 с.
- Денисюк Л.Б., Журіна О.П. Основні принципи роботи з обдарованими дітьми та вправи для розвитку творчих здібностей: метод. посіб. Луцьк, 2002.17 с.
- Корнійчук В.Ю. Розвиток мотивації прагнення до успіху слухачів МАН. Луцьк, 2007.16с.
- Малімон Л.Я. Розвиток творчої активності старшокласників. Луцьк, 1997. 32 с.
- Малімон Л.Я. Креативність в структурі обдарованої особистості. Луцьк, 1998. 51 с.
- Малімон Л.Я., Мазурик Л.Б. Творчо обдарована особистість: теорія дослідження та практика виховання. – Луцьк, 2008. – 54 с. Малімон Л.Я. Мазурик Психологічна діагностика обдарованості у системі МАН : метод. посіб. Луцьк, 2011. 86 с.
- Роїк В.І. Розвиток творчих здібностей школярів через залучення їх до технічної творчості. Луцьк, 2001. 20 с.
- Серватко Т.В. Розвиток логічного мислення в процесі вивчення математики. Луцьк, 1998. 36 с.
- Хазратова Н.В. Діагностика здібностей до технічної творчості у дошкільників. Луцьк. 1996. 17 с.
- Хазратова Н.В. Практикум з психологічного тренінгу. Як навчитися вести психотренінг. Луцьк, 1997. 22 с.
Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми
Мовностилістичні вимоги до наукової роботи
Методологія і методика наукової роботи в МАН
Підготовка до конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт
|
|